Shop Mobile More Submit  Join Login
Mima shot 3 by AmazonMandy Mima shot 3 by AmazonMandy
Not as amazing as the other photos, but it shows the silly "red cupcake" dress.
Add a Comment:
 
:iconpolaroiddestiny:
PolaroidDestiny Featured By Owner Jul 29, 2014  Hobbyist Digital Artist
Amazing!

I wish I could find this dress... ;o;
Reply
:iconrenreichan:
RenreiChan Featured By Owner Jan 12, 2014  Hobbyist General Artist
I love this! You even did the flicky hair thingy ^w^

But where did you get your dress from? I've been looking everywhere and I can't fine one ;-;!
Reply
:iconamazonmandy:
AmazonMandy Featured By Owner Jan 13, 2014
I made it! :) I take on costume commissions, if you are interested in them! Just email me at Amazonmandy@gmail.com with what you want, your height, and if you're approximately a size small, med, large, xl, xxl etc, and I can give you a quote!
Reply
:iconrenreichan:
RenreiChan Featured By Owner Jan 13, 2014  Hobbyist General Artist
Yay~ You're really good!
Reply
:iconmoyashisoba:
moyashisoba Featured By Owner Mar 18, 2013
you are so awesome as Mima (●´C_,`●)
Reply
:iconamazonmandy:
AmazonMandy Featured By Owner Mar 18, 2013
:heart: I really appreciate that!
Reply
:iconphantomhivelady:
PhantomhiveLady Featured By Owner Dec 4, 2011
Amazing~
Reply
:iconexilefayt:
ExileFayt Featured By Owner Oct 21, 2009  Hobbyist Artisan Crafter
very lovely! *-* I very rarely see people cosplay Perfect Blue, you did it so well!
Reply
:iconnarcomics:
Narcomics Featured By Owner Aug 13, 2009
heh great Job Mima-rin! Say, how tall are you?
You really do have an awesome frame. :)

... i wish i was taller. :(
Reply
:iconamazonmandy:
AmazonMandy Featured By Owner Aug 13, 2009
Thank you! I'm 5'9...and that's a very nice compliment, thank you very much!

But why wish you were taller? And if I may ask, how tall are you?
Reply
:iconnarcomics:
Narcomics Featured By Owner Aug 13, 2009
Well, I'm only 4'1 feet tall. lol Ok, no I'm not. Seriously, I'm actually 5'7 (Al Pacino height). When I made my bat boots, the insides had special lifts i made which raised me to 5'10 (matching Keaton's height.) It sucks to have to do that. lol. I don't mind my height generally but when it comes to dressing up as something, and that something is taller than you (or shorter), it kinda blows. Plus, girls like taller men. :blushes:

lol

And you are welcome. =] You look perfect in every photo!
Reply
:iconamazonmandy:
AmazonMandy Featured By Owner Aug 13, 2009
Ok, first off, my last boyfriend was 5'4. HE was the one with the height complex, it didn't bother me at ALL ;P Not all girls care about height, if they actually judge you by that, they aren't the kind of girls worth your time!

And the height thing definitely works both ways when costuming....i always feel really stupid when costuming with a group of really cute girls, and i'm like HI 8 FEET ABOVE ALL THE OTHERS LOOKING LIKE A GIRAFFE. I actually have been known to crouch in pics to match up with them (seriously, look, someone photosniped this at a shoot: [link] ) SEE?? I'm squishing, and STILL way taller LOL

So...lecture over, quit worrying about it! :laughing:

Thank you so much!!!
Reply
:iconnarcomics:
Narcomics Featured By Owner Aug 13, 2009
hahahahaha! :lmao: very nice and thanks for the laughs.
Really though, I'm generally not bothered by my height. Though, for my favorites like BATMAN, i would love to ditch the lifts and walk more comfortably on my own. =p

You know whats funny? Back in high school, (a long time ago in a galaxy far away) i was dating a girl who was really tall. They called her a giraffe too. lol. She was really cute though and we never had a problem with it, even though we were made fun of, of course. But it was still great at the time. And extremely rare. And you make a great point about it. =P

I haven't really noticed you crouching, but I can see it in the link. lol. That's adorable.
You should see mine here... The Joker was so tall, he was crouching for me! How sad is that!? :rofl: [link]


Rock on!
*Nar walks away with stilts on as Mandy leaves in crouching position*
Reply
:iconamazonmandy:
AmazonMandy Featured By Owner Aug 13, 2009
BHAHAHAH AWESOME! We'll just keep representin' as best we can :laughing:
Reply
:iconpeacemakersama:
PeaceMakerSama Featured By Owner Jul 1, 2009  Professional Traditional Artist
Lovely! :love:

Gotta love your expression. You made an awesome Mima. (L)
Reply
:iconfloatyman:
Floatyman Featured By Owner Jun 30, 2009
Very beautiful ^^
Reply
:iconblizzardterrak:
BlizzardTerrak Featured By Owner Jun 30, 2009  Hobbyist Photographer
A lady in a red dress and a umbrella with a point....

...sharp?! :O_o: =D ^^;
Reply
:iconfearofthegothamlady:
FeaROfTHeGothAMLadY Featured By Owner Jun 30, 2009
you are so cute!!! great job!
Reply
:iconnouseforaname17x:
nouseforaname17x Featured By Owner Jun 30, 2009
Wow, look at you.
Reply
:icon00cookie00:
00cookie00 Featured By Owner Jun 30, 2009
asjahsragskja CUTE!
Reply
:iconvinroc:
VinRoc Featured By Owner Jun 30, 2009  Professional Digital Artist
Adorable and Beautiful! .. those legs go on forever don't they? ;) :blush: hahahaha Awesome cute pose too btw.
Reply
:iconamazonmandy:
AmazonMandy Featured By Owner Jun 30, 2009
LMAO i'm a gangly thing!! Thank you very much, though! ;D
Reply
:iconvinroc:
VinRoc Featured By Owner Jun 30, 2009  Professional Digital Artist
You're not gangly hahaha and you're NO "thing" ;) You look a wonderful beauty and long legs are a great thing :D You're welcome Mandy
Reply
:iconshanejayell:
shanejayell Featured By Owner Jun 30, 2009  Hobbyist Writer
Looking good!
Reply
:iconeschersphere:
Eschersphere Featured By Owner Jun 30, 2009
Works crazy well.
Reply
:iconmotorfish:
Motorfish Featured By Owner Jun 30, 2009
Pretty amazing pretty lady!
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
June 30, 2009
Image Size
66.5 KB
Resolution
480×640
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
2,796
Favourites
74 (who?)
Comments
26
Downloads
157
×